Історія бренду Pinky

Від першої думки про новий бренд Pinky до відкриття першого магазину пройшло лише 35 днів, тож розказуємо як це було.
Ідея створення бренду косметики була у повітрі дуже давно, адже у кожному магазині  Famo представлені топові позиції косметики. 

Проте, нагода сталась випадково – під час переїзду магазину фамо на нову локацію – втрачати існуючий топовий магазин було шкода. 
Тому, ми дуже швидко зробили дизайн, погодили всі документи і виготовили меблі. 
28 травня 2023 року ми відкрились!

Ідея бренду – стильний, легкий, красивий простір для дівчат, з топовими продуктами, які вони звикли купувати он-лайн. 
У зручному місці, красивій локації, з класним сервісом від команди Фамо. 

Наша цінність – посмішка клієнта, саме тому програма лояльності у нас одна на два бренди, і зароблені бонуси у фамо – сміливо витрачай у пінкі, і навпаки. 
Наші консультанти проходять постійне навчання по продуктах, наша місія – приємна рутина, яка допоможе бути красивою щожня. 
В команду приходять дівчатка ,які щиро люблять нас, дівчат,і, звісно, косметику


Опубліковано

у

від

Теги: